2012. február 19., vasárnap

A kezdet... A csirke torta

Május végén lesz egy éve, hogy elkezdtem tortákat "gyártani" és még mindig azt mondom, hogy ez a csirke lett a legjobb...
Az ötlet páromtól és kollégájától származott, hogy a másik kollégájuknak csináltatnak egy grillcsirke tortát mert akkoriban folyton azt evett. Bevállaltam. 
Általában neten, legfőképp flickr-en keresek rá a kitalált tortára ötleteket keresve, ennél a tortánál is egy kis research előzte meg a készítést és a képen látható "csirkéket" találtam :)


Gondoltam olyat csak összehozok valahogy ami a képen látható, ekkor még elég sok önbizalmam volt :D 


A teste kész is lett tök jó, a combok bevonásánál az volt a koncepció, hogy majd körbe külön bevonom őket és majd a fondantnál fogva odaragasztom őket és majd az nekem ott marad a helyén. (Utólag ezt nem is tudom, hogyan képzeltem :D ) A lényeg, hogy természetesen nem sikerült így kiviteleznem ráadásul túl nagyok is voltak így le kellett vennem egy réteget majd újra bevonni már csak a külső részét és így sikerült odaragasztani őket egy-két hurkapálca segítségével.


Bőr minta belenyomkodása sajtreszelővel :D


A "grill színt" ecsettel maszatoltam rá.


Rá a zöldségek és kéész :) 


23:48 Vért izzadtam mire kész lett de azt hiszem elég jó lett. A végén nem tudtam abbahagyni a vigyorgást és egyszerűen nem hittem el, hogy ennyire jó lett. :D Teljesen mint az igazi. A felénél párom fejét kellett volna még látni akiről az sugárzott, hogy mi a fenének vállaltad el nem lesz kész és, hogy néz ki egyébként is és reggel vinnem kell.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...