2012. április 1., vasárnap

Canon 5D Mark II. torta

Párom szülinapjára valami különlegeset akartam neki készíteni ami jellemző rá. Mivel imád fotózni a fényképezőgépét próbáltam meg lemásolni egy drágább áhított objektívvel :D
Maga a gép málnás túrós krémmel lett megtöltve (nekem ez mostanában nagyon bejön) de az obiba már kevés lett volna a krém úgyhogy az csokis lett, ami utólag jó is volt mert így mindenki olyat evett amilyet akart :) Amíg be nem fejeztem az egészet addig valamiért nagyon nem tetszett, nem láttam bele, hogy milyen lesz a végén de azt hiszem elég jó lett végül is :D


Már hasonlít :)
Sikerülhetett volna jobban is a beborítás...
Obi
Utolsó simítások!
Készen van! Meg vagyok elégedve :D


Mint az igazi, csak kicsit fakóbb :D
Még fotózni is lehet vele!!! :D
Váááá
Vége :(

11 megjegyzés:

  1. Leesett az állam!Ez a torta egy torta,vagy egy fényképezőgép,vagy most mi van?
    Megemelem a kalapom,most komolyan,annyira tehetséges vagy!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus :)) szeretnék egy ilyet készíteni :))) lehet jövök pár kérdéssel.
    Gratulálok:)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A párom oda van a fotózásért, és szerencsére ő is Canon párti, és gondolkozok rajta, hogy én is csinálnék valami hasonlót neki, nagyon megfogott a műved! (persze biztos fele ennyire sem fog jól kinézni amit én próbálkozok majd,) dee szóval tudnál nekem segiteni? recept? elkészítés lépésről lépésre, vagy ilyesmi?

    Nagyon hálás lennék érte! ;)

    Köszi előre is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vasutasrics!

      Hát leírást nem tudok neked mellékelni amit a képeken látsz igazából az összes lépés ott van. Nehézségre viszont szerintem ez volt talán eddig a legmacerásabb torta amit csináltam. Kifaragtam a gép alakját ami nem baj ha épp kéznél van hogy tudd nézni róla, betöltöttem burkoltam díszítettem. Recept meg... sima vizes piskóta és amilyen krémet szeretnél. Ha erre a konkrét krémre vagy kiváncsi szivesen megírom, de bármivel jó amit szerettek vagy már esetleg bevált.
      Sajnos ezt így leírni nem nagyon tudom, hogy, hogy csináld meg nekem is menet közben jött, hogy mit hogyan csinálok.

      Remélem sikerül! Sok sikert hozzá!

      Üdv:
      Dóri

      Törlés
  4. Szia!
    Először is gratulálok, gyönyörű, de gondolom ezt tudod :)
    Egy ideje én is hobby szinten gyártom a tortákat a barátaimnak, családomnak szülinapra, és most jött egy kérés, hogy csináljak egy ilyet, mellékelve a TE tortád linkjével :)
    Nem pontosan ilyet szeretnének, de ez az alap, a kérdésem az lenne, hogy a fehér számokat, betűket mivel írtad rá? Melyik technikát használtad, mert nagyon szép az írás, látható, értelmezhető :)
    Előre is köszönöm, ha megosztod velem :)
    És még egyszer gratula, szuperek a kincseid :)

    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,

      Köszönöm szépen :) Micsoda megtiszteltetés hogy az én képemmel rendelnek tőled :D
      Cukormázzal írtam rá a fehér szöveget :) (tojáshab+porcukor mint a mézeskalácson)
      A te műveidet meg lehet nézni valahol? :) Majd ha megcsináltad ezt mindenképp mutasd meg, kiváncsi vagyok :)
      Sok sikert!
      Dóri

      Törlés
  5. Szia!

    Nagyon szép lett a tortád! Gratulálok!

    A hétvégén lesz egy szülinapi meglepi buli, ahol az ünnepelt szintén nagy Canon kedvelő. Ehhez hasonló tortát szeretnék készíteni, viszont nem tudom, hogy mennyi marcipán szükséges egy ekkora torta bevonásához. Tudsz nekem egy körülbelüli dkg-ot írni?
    Előre is köszönöm a segítségedet!
    Emőke

    VálaszTörlés
  6. Kedves Emőke!

    Köszönöm szépen!

    Sajnos nem tudom neked megmondani, hogy mennyi marcipán kell. Az enyém nem marcipánnal volt bevonva hanem fondanttal amit szerintem vékonyabbra lehet nyújtani ezáltal kevesebb kell rá, meg nem tudom te mekkora tortát fogsz csinálni. Talán fél kilót mondanék rá de a fejemet nem tenném rá, nem ma csináltam már ezt a tortát :)

    Sok sikert!
    Dóri

    VálaszTörlés
  7. Kedves Dóri!
    Most találtam rá az elképesztő tortádra. A legjobb barátom csütörtökön lesz 50 éves és ő is nagy fényképész. Ez lenne neki a tökéletes ajándék(pont ilyen L-es obijektívvel:)).
    Vállalsz esetleg ilyen tortát vagy tudsz ajánlani valakit, aki igen?
    Előre is ksözi a választ.
    Gábor
    Gábor

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...