2012. február 24., péntek

Optimus Prime - vagy valami hasonló

A cél a Transformersből jól ismert Optimus Prime fővezér kamion változata lett volna de a végén max a színek lettek olyanok. Ez volt az első jármű torta amit csináltam és most már teljesen megértem a sok bloggert akik azt írják, hogy autót milyen nehéz csinálni. Én valószínűleg elkövettem minden hibát amit csak lehetett, Külön, pilótakekszből készültek a kerekek amik nagyon macerásak voltak és nagyon nem olyanok lettek amilyennek képzeltem őket. Valószínűleg nem véletlen, hogy a kerekek külön elkészítése helyett csak a kasztnin való jelzését ajánlja mindenki :)

Amire nem számítottam: a kamion elején a "rács" nehéz volt így az lecsúszott a "földig". 

És a végeredmény... lehetett volna jobb is... na majd legközelebb :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...