2012. február 24., péntek

Szüleim 30.
házassági évfordulója

A megmaradt cseresznye virágok felhasználásával készült ez a torta. Azért választottam ezt a rajzot nekik mert az esküvői tortájukon anno egy grillázs galambpár volt :)
Először és utoljára használtam ennél és a méhecskés tortánál formix tortabevonót. Valószínű én csináltam valamit rosszul mert nagyon sokaknál láttam, hogy ezt használják és semmi gondjuk nincs vele viszont nekem egyszerűen folyamatosan izzadt a torta. Ha valakinek van ötlete mit ronthattam el szívesen venném ha megírná :)
Sajnos a fekete festékem éppen kifogyott így barnával színeztem a cukormázat a rajzoláshoz ami egy dolog, hogy szebb lett volna sötét szürkén de mivel a torta nedves volt, szétfutott rajta a cukor máz is.... Nem láttam az idegtől... Amúgy is eléggé maximalista vagyok sosem lehet valami elég jó de ez kicsit sem volt az...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...