2013. augusztus 3., szombat

Virágos kaspó torta

Virág ládának indult, aztán végül kicsit különlegesebb dolog lett. Tiramisus krém volt benne, ami nem túl stabil, azért amíg meg nem dermed, ezáltal a rétegek össze-vissza csúsztak egymáson. Előző este még eléggé el voltam kenődve (mint a torta :D ) hogy, hogy fog ez kinézni… Másnapra viszont megdermedt szépen és egy kis utó faragás után már egész pofás lett. Miután bevontam már egészen elégedett voltam viszont a festés után még én is meglepődtem, hogy ennyire jól sikerült az eredetit lemásolnom :)

A zöld növények helyett, ami az eredetiben volt, sok színes virágot kértek hasonlóan, mint a Nagymamám virágládájában volt.



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...