2012. február 28., kedd

Rádió torta

Ezt a tortát hirtelen kellett összedobnom ami sajnos látszik is rajta. Ami csak lehetett hiba az előjött ennél. Kevés lett a krém félidőben főznöm kellett még egy adagot. A fondantot 2x raktam rá mert az első borítás szétszakadt. Mire el jutottam a díszítésig addigra elég késő volt már nem akartam szüleimet felverni a tojásfehérjés cukormáz robotgépes kevergetésével így gondoltam van nekem ilyen díszítő valamim ilyen tubusos 4-5 színű kis zselé szerű krém. Mivel ebben a kis csomagban nincsen fekete így a barnával kezdtem megrajzolni a "kijelzőre" a számokat. Az 1 dolog, hogy majd leszakadt a kezem úgy kell nyomni azt a tubust, de még randa is volt, nyúlt stb. Ja és szerintem ez ilyen soha meg nem száradó fajta. Na jó, akkor mégis keverek cukormázat. Végül azzal rajzoltam meg a vonalakat. A piros mutatót viszont mégis csak a tubusossal nyomtam rá, de megfogadtam, hogy kivágom a kukába. (Még megvan ;) A vonalak és a kis tekerő gombok feldobták a végeredményt, mondjuk lehetett volna szebb is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...