2012. február 24., péntek

Esküvõi cseresznye virágos torta - Egy kis bérmunka :)

Barátnőm anyukája kért meg, hogy segítsek neki kidíszíteni egy 3 emeletes tortát amit az ismerőre esküvőjére csinált.

Előző nap megcsináltam hozzá a virágokat, és ecsettel felvittem rá a rózsaszín ehető gyöngyport.

Az első torta  (2. emelet) diós tésztás vanília krémes volt.

A második (3. emelet) Red Velvet Cake  (Amerikában nagy divat) ami szerintem valami borzalmas ízű. Lehet, hogy csak ez a recept volt rossz bár nem hinném mert utána néztem több helyen neten és mindenhol kb. ugyanez a recept volt fent. Ha ennek ilyennek kell lennie akkor viszont nem értem, hogy az ilyen tortás műsorokban, hogy tudják ezt a tortát olyan jóízűen enni, meg mondogatni, hogy ez isteni?? Nekem már az meredek volt, hogy a színét csak egyszerűen ételfestéktől kapja, én azt hittem először, hogy valami gyümölcs kell bele amitől ilyen lesz, ezzel az erővel süthetek piros piskótát is. Nekem az ecet és a só használata is elég fura egy sütiben, de elképzelhető, hogy ez sikerült valamiért rosszul. Mindenesetre én csalódtam benne. Ti csináltatok vagy ettetek már ilyet? Milyen volt?

Az harmadik torta (1. emelet) sima csokis piskóta csokis krémmel.



Bevonva, egymásra pakolva.


Fondantból csináltam rá egy ágat.

Majd ráragasztottam az előző nap elkészített virágokat. 


Közepükbe pedig cukorgyöngyöket ragasztottam :)

3 megjegyzés:

  1. Igazán szép lett! A red velvet nekem nagyon bejött, ha gondolod lesd meg az én receptem is! Nem mindegy milyen krémet használsz és mit teszel a piskótába, talán ettől is függ :) Színezéshez én wilton pasztát használtam, ennek erőteljesebb a színe és csak nagyon kevés kell bele... na meg a fondant színezéshez is ezt használjuk, ennyi erővel mehet ebbe is..:)
    http://habtejszin.blogspot.hu/2012/03/red-velvet-azaz-voros-barsony-torta.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Megnéztem a recepted és lehet hogy ha már a sót kihagyod már attól ehetőbb lesz meg a krém sem tudom milyen volt ebben biztos az is sokat számít. Majd egyszer ráveszem magam és megpróbálom köszi a receptet!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Annyira ügyes vagy!!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...