2013. január 3., csütörtök

Gerbera csokor torta

A következő torta egy nagyon különleges és extrán személyre szabott torta lett. Párom anyukájának a 70. születésnapjára készítettem és mivel Ő kifejezetten nem szeret semmilyen édességet így keresű csokis trüffelkrém volt benne meggy szemekkel amit most csináltam először. A kedvenc virága a gerbera szóval az nem volt kérdés, hogy az lesz a tortán valamilyen formában. Sok hasonló burkolású tortát láttam már amiken ilyen hurkákból volt kirakva a torta oldala. Gondoltam megpróbálom és a háromféle zöld színnel imitálom a gerberák szárát :) Én megmondom őszintén nem szeretem igazán a gerberát de ettől függetlenül iszonyúan tetszett a végeredmény és ami a lényeg "anyósomnak" is :) 





 A virágokat persze le kellett szednem felvágás előtt :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon klasszak a virágok és a színek is! Bizony, az anyós ízlése nehéz ügy :) de ezek szerint neked sikerült eltalálni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...