2013. január 22., kedd

Oroszlánkirály torta

Ismét egy elég fárasztó hétvégén vagyok túl. Volt minden, 100 személyes, különleges belsejű, gluténmentes, emeletes, amit akartok :)

Kezdjük az elején. Ez a torta minden szempontból elég különleges lett és egészen konkrét elképzelése volt a megrendelőnek :) Ezt a tortát nézte ki:



Ezen kívül mivel a húga akinek a szülinapjára készült a torta liszt érzékeny így megsütöttük anyuval közös erővel az első gluténmentes sima és az első gluténmentes szivárványos piskótánkat is. :) Kicsit izgultunk hogy milyen lesz de aztán végül várakozáson felüli lett :)

A tortát tekintve tehát a felső emelet egy gluténmentes tésztából készített szivárványos vanília krémes torta volt az alja pedig a sima gluténmentes piskóta málnás túrós krémmel töltve. Tetejére a "kövek" a maradék leegyenesített piskótából és a málnás krémből készültek.  A minta képen az alap is amin rajta van a torta be van vonva és mivel arra lett a legtöbb figura és díszítés rárakva ezért csináltam a tortának egy kis "előteret" is. 


Ezúttal a figurákkal teljes mértékben elégedett voltam :) Mindegyik úgy sikerült ahogy szerettem volna és a méretük is jó lett.




Kaptam képet a felvágot tortáról is, köszönöm! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper! Nem lehetett egyszerű meggyurmázni ezeket a figurákat! Timon és Pumba a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, tetszik!!! :-) Nagyon cukik a figuráid!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...