2013. január 3., csütörtök

Színes díszítõ cukor mézeskalácson

Először is Nagyon Boldog Új tortákban gazdag évet kívánok minden kedves olvasómnak! :)

Nem nagyon szoktam újévkor fogadalmakat tenni de most teszek egyet :D Idén megpróbálom majd sokkal, sokkal gyorsabban frissíteni a blogot :) Ehhez gyorsan muszáj bepótolnom a tavalyi és a már idei tortákat amikkel elmaradtam úgyhogy mindjárt (tényleg mindjárt) jönnek ezek.

Előbb viszont ahogy ígértem (igen, igen tudom, majdnem egy hónappal ezelőtt... ) megmutatom, hogy én hogyan használtam a házilag színezett díszítő cukrot. A legtöbb mézeskalács csak simán fehér mázzal van dekorálva de néhányra raktam plusz díszítést is íme: :)



2 megjegyzés:

  1. A 2. képen lévők nagyon tetszenek! Nem is láttam még ilyet senkinél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a második képen lévőt egyszer valahol neten láttam igaz az Halloween témában volt de egyből jött az ötlet, hogy akkor majd karácsonyra! :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...