2012. szeptember 16., vasárnap

Timi és Attila esküvõi tortája

Ahogy már más torta blogosok is leírták az esküvői torta elkészítése egy igen megtisztelő feladat. 
Egy esküvőn mindig van torta mindenki tudja és minden várja, hogy vajon milyen lesz. Kaptam egy képet is az áhított tortáról




azzal, hogy ehhez hasonlót szeretnének ami azért volt érdekes mert ez vaj krémmel és (ha jól láttam) igazi virággal volt díszítve és pedig a fondantos burkolást és az ehető virágokat ajánlottam így nagyjából csak a torta alap színe lett hasonló :) 

A nagyobb virágok ostyából voltak a kis fehéreket pedig én csináltam. Az alsó emelet csokis volt a középső barackos joghurtos, a teteje pedig epres joghurtos. A csokisba "merevítésként" kit-kat csokit nyomkodtam bele ami nagyon jól végezte a dolgát a középső emeletbe pedig fa rudak kerültek.




3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :)Szerintem jobb, mint az eredeti, mert így a virágokat is megehetik ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!!
    Csodaszép tortát készítettél,biztos vagyok benne,hogy mindenkinek nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...