2012. május 18., péntek

DIY - Fondant szalag vágó

Kivételesen nem egy torta készítéséről számolok most be. Már rég szerettem volna egy olyan eszközt amivel egyforma "szalagokat" lehet vágni fondantból. Eddig leginkább vonalzót és egy pizza vágót használtam mivel amit lehetne kapni ilyen célra az kb arany árban van.... (az 5 tárcsás 18.000 Ft a 7 tárcsás pedig 24.000 Ft !!!!!!!). 
Olcsóbb megoldást keresgélve találtam ezt a remek kis házi megoldást: 
DIY multi-blade ribbon/strip cutter for fondant
Vettem 5db 295Ft-os pizza vágót az IKEA-ban és előálltam az ötlettel "apósomnak" aki nagyon ügyes ha barkácsolásról van szó :) Ma mire hazajöttünk készen is volt és minden várakozásomat felülmúlta annyira profi lett a kis szerszám!!! 
Íme:


Állítható vágás szélessége attól függően, hogy milyen széles táv tartót rakunk a tárcsák közé. Ezek most 10mm, 15mm és 20mm-esek de elég sok mindenből lehet gyártani hozzá ilyen táv tartókat akármilyen méretben.


A fogantyúját meg csak simán rá kell húzni a rúd két végére, abban forog az egész.


Alig várom, hogy kipróbálhassam! :)

2 megjegyzés:

  1. Jó az após a háznál!:)

    VálaszTörlés
  2. No milyen jó,hogy ide tévedtem.Ez hatalmas ötlet eddig én sem szereztem be hasonlót a horror ára miatt.Köszi az ötletet.
    Kedves Dóri!Most találtam rá a blogodra és nagy örömmel időztem Nálad!
    Csoda tortákat találtam ,kezdtem a csirkével,hát nagyon szuper lett,a fényképezőgép lett a kedvencem el dobtam az agyam tőle.Szívesen jövök máskor is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...