2012. december 2., vasárnap

Iker barbik torta

Az egész úgy kezdődött hogy az egyik rokonomnak iker unokái vannak. Már tavaly volt róla szó hogy majd idén Barbie-s tortát kapnak a lányok. Megbeszéltük, hogy majd megveszi a babákat és áthozza beépítésre őket :) Meg is történt, anyukám hívott hogy van egy kis probléma a babákkal... (illetve csak az egyikkel) Ugyanis ezek nem ám sima Barbie-k hanem SELLŐ Barbie-k. Nem értettem pontosan telefonban de az volt a lényeg hogy rá lett pattintva a fark uszonya és nem lehet leszedni... én meg még mondtam is neki hogy jó hát ha hozzá adták tuti le lehet szedni de majd megnézem! Már elég rég volt mikor én a Barbie-s korszakomat éltem és akkoriban még csak egy sima ruha tette sellővé az amúgy sima babát úgyhogy én azt hittem valahogy cserélhető a láb és az uszony.... Most jó pár anyuka akinek a gyerekei ontják magukból a reklámok után, hogy milyen Barbie-t kell nekik megvenni biztos néz, hogy a kis naiv.
Na de mikor megláttam, hogy mi a szitu.... Igen, igen.... egyszer szerelhetős és nem szétszedhetős, cserélhetős. Mivel nem volt más opció mint, hogy mind a két babának benne kell a tortában lenni és az egyik így kb 5 cm-vel magasabb volt rápattintottuk a másikra is a fark uszonyát...

Mikor belenyomtam a tortába a babákat keletkezett egy "kisebbfajta" repedés... mit repedés?!?! SZAKADÉK! 



Sebaj, kipótoltam, befoltoztam és bele került mind a két baba.



Happy End :D

2 megjegyzés:

  1. Te jó ég, micsoda őrült ötlet az ilyen baba :D De komolyan. Szerintem kb. egyidősek lehetünk,nekem anno volt is egy olyan "uszonyruhás" Barbie-m, de ezek... hát ha most lennék gyerek, nem kéne :D Amúgy a tortát szuperül megoldottad. Épp a zsiráfodhoz akartam írni, hogy mivel érted el a szuper színárnyalatokat, de látom van wiltonos készleted :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D Nem volt egyszerű! Igen wiltonnal :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...