2013. július 18., csütörtök

Esküvõi torta

Ha emeletes tortáról van szó a csoki krémes rétegbe általában Kit-Kat-et nyomok bele, mert az elég kemény ahhoz, hogy a fölötte lévő emeletet megtartsa, kb. ugyanolyan magas, mint a torta általában, és nem utolsósorban ehető!
Természetesen nem vettem előre Kit-Kat-et mert gondoltam 1 emeletet még kibír a csokis alap, de mivel hozzávetőlegesen 50°C volt így úgy döntöttem mégis csak kell az bele. Hát nyilván nincs az első boltban!!!
Csak a másodikban találtam ott is az a három csomag volt, amit én elvittem.
Izgultam a torta miatt ugyanis Szolnokra vitték esküvőre és persze az nap volt a legmelegebb, aminek a pár biztos örült csak a torta nem szereti az ilyen klímát.

Kaptam azóta visszajelzést és minden rendben ment leértek vele épségben és nagy sikere volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...