2012. június 24., vasárnap

Búcsú torta

Egy alsós osztályfőnöknek készült a következő torta amivel búcsúztak tőle a gyerekek mivel jövőre már felsősök lesznek.
Alul csokis felül pedig a már jól bevált sokak által kedvelt málnás-túrós krém :)
Az egy dolog, hogy mikor csináltam kb. 40°C volt és úgy olvadt a csoki mintha muszáj lett volna neki de még a betűkkel is jól jártam. Ugyanis kiszúrtam az EGÉSZ idézetet kb 3/4 óra alatt mert elég vékony betűtipussal akartam és elég sok betű elszakadt beleragadt stb. majd mikor kész lett a kiszúrás és elkezdtem VOLNA rátenni akkor konstatáltam, hogy NEM FÉR RÁ a tortára a szöveg!!!! VÁÁÁ (mindezt kb. éjjel 1/2 1kor sikerült...) Gondolom nem kell mondanom, hogy az agyvérzés kerülgetett... Összegyúrtam az összes piros betűt és egy kis vízzel keverve zacsiból kinyomható pasztát csináltam belőle és ráírtam a szöveget... Egyszerűen nem is jutott eszembe, hogy esetleg próbáljam rá a szöveget hisz eddig a "Boldog születésnapot" általában minden tortára ráfért :D A felső emelet ráhelyezése is elég szép mutatvány volt az olvadás miatt, de végül azért 2 órára csak sikerült befejeznem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...