2012. április 24., kedd

Szivárvány torta

Aranyhajnál felvetődött a kérés, hogy nem lehetne-e szivárvány színű a torta tésztája. Mivel azért itt viszonylag sok piskóta kellett meg faragni is kellett belőle + csoki krémmel lehet nem mutatott volna olyan jól, meg persze azt se nagyon tudtam hirtelen, hogy fognék hozzá és miben sütöm ki lehetőleg egyszerre (lég keveréses sütő híján) a színes tésztákat így passzoltam a dolgot. Persze nekem is nagyon tetszik az ötlet és kísérletezni is szeretek ezért kigondoltam, hogy mivel Angi anyukájának is most van a szülinapja, kap ő egy sima kerek tortát de szivárványosat vaníliás krémmel. 

Begyúrtam olyasmi színeket amilyenek a lapok voltak és azt "gyűrtem" rá a tortára

Na de milyen lehet felvágva? Hát rohadt szép! :D


Nem nagyon tudtam elképzelni először, hogy, hogyan fog kinézni a tészta ha az eleve sárga tésztába keverem a színeket de nagyon szép élénk lett mindegyik.

2 megjegyzés:

  1. huuu ez nagyon jól néz ki, imádom a szivárványos dolgokat :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, szép lett nem gondoltam, hogy ilyen jól mutat majd :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...